Notis Penafian

Jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut atau mempunyai sebarang pertanyaan tentang penafian tapak kami, sila hubungi kami melalui e-mel di [email protected]

Penafian untuk Penjejakan.com

Semua maklumat di laman web ini – https://Penjejakan.com/ – diterbitkan dengan niat baik dan untuk tujuan maklumat am sahaja. Penjejakan.com tidak menjamin kesempurnaan, kebolehpercayaan atau ketepatan maklumat ini.

Sebarang tindakan yang anda ambil ke atas maklumat yang anda temui di laman web ini (Penjejakan.com) adalah atas risiko anda sendiri. Penjejakan.com tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian dan/atau kerosakan yang berkaitan dengan penggunaan laman web kami.

Dari laman web kami, anda boleh melawati laman web lain dengan mengikuti pautan ke laman web luaran. Walaupun kami berusaha untuk menyediakan pautan berkualiti ke tapak web yang berguna dan beretika, kami tidak mempunyai kawalan ke atas kandungan dan sifat tapak ini.

Pautan ke tapak web lain tidak membayangkan bahawa kami mengesyorkan semua kandungan yang terdapat pada tapak tersebut. Pemilik tapak dan kandungan tertakluk kepada perubahan tanpa notis dan mungkin berlaku sebelum kami mempunyai peluang untuk mengalih keluar pautan yang mungkin telah “pecah”.

Sila ambil perhatian bahawa apabila anda meninggalkan tapak web kami, tapak lain mungkin mempunyai dasar dan syarat privasi yang berbeza yang di luar kawalan kami. Sila semak “Dasar Privasi” tapak ini serta “Syarat Penggunaan” mereka sebelum terlibat dalam sebarang transaksi perniagaan atau memuat naik sebarang maklumat.

Anda boleh melihat Dasar Privasi dan Syarat Penggunaan kami.

Perjanjian

Dengan menggunakan laman web kami, anda dengan ini bersetuju dengan notis penafian kami dan bersetuju dengan termanya.

Kemas kini

Jika kami mengemas kini, meminda atau menukar mana-mana bahagian dokumen ini, perubahan tersebut akan dipaparkan dengan jelas di sini.